8 Mart 2013 Cuma

Ritornello


Hep daha fazlasını isteyen kadınlar için bir yazı yazmak istedim bugün. Nerede ve nasıl yaşarsa yaşasın hayattan daha fazlasını bekleyen kadınlar için. Farklı coğrafyalarda ve farklı zaman dilimlerinde aynı sorunlara kendi yöntemlerince göğüs geren kadınlar. Eleştirilen, ezilmeye çalışılan, başarısından ve dünyayı algılama şeklinden korkulan kadınlar. Dibe battıkça güçlenen ve başkalarının bakış açısını kendi yörüngesi haline getirmeyen kadınlar. Toplumun iyi/kötü kavramlarına uygun düşmese de kendi yoluna sahip kadınlar. Ben onlarla gurur duyuyorum ve onlardan biri olmaya çalışıyorum. Sabit fikirlerimi törpülüyor, daha fazlasını öğrenmek ve yaşamak için algımı açıyorum. Dünyaya çeşitli ayrımlardan değil de kendi penceremden bakmaya çalışıyorum ve bu pencereyi mümkün olduğunca özgür tutuyorum. Bu kadınlarla birbirimizden ne kadar farklı olsak da buluşuyor, çelişiyor ve bir bütün oluşturuyoruz. Bugün farklılıklarımızı ve ortak yanlarımızı seslendirip, Kadınlar Günü için tekrar bir bütün olduğumuz gün. 8 Mart Kadınlar Gününüz kutlu olsun!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder